Firma Sun Fee poszukuje doświadczonego Specjalisty ds. telefonicznej obsługi klienta, który dołączy do naszego zespołu w Lublinie. Jesteśmy wiodącym dostawcą rozwiązań fotowoltaicznych i zależy nam na zapewnieniu naszym klientom najwyższej jakości usług.

Zadania jakie mamy dla Ciebie:

  • Kontakt telefoniczny z klientami w celu umawiania spotkań z naszymi handlowcami.
  • Planowanie kalendarza wizyt handlowców.
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów i dbanie o wizerunek firmy.
  • Realizacja celów jakie stawiamy przed sobą każdego dnia.

Wymagania:

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
  • Umiejętność budowania relacji z klientem.
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów.
  • Zdolność do współpracy.

Mile widziane:

  • Otwartość w nawiązywaniu kontaktów.
  • Bardzo dobra dykcja.
  • Kreatywność i dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w prężnie działającej firmie z zakresu fotowoltaiki.
  • Umowa zlecenie/ o pracę
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Praca od poniedziałku do piątku 8-16
  • Narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonywania obowiązków.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.
  • Przyjazne środowisko pracy.
  • Pakiet benefitów, z których chętnie skorzystasz.

Do CV prosimy o załączenie poniższej zgody:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Jesteś zainteresowany?

Wypełnij formularz poniżej.