Firma Sun Fee poszukuje doświadczonego Specjalisty ds. telefonicznej obsługi klienta, który dołączy do naszego zespołu w Lublinie. Jesteśmy wiodącym dostawcą rozwiązań fotowoltaicznych i zależy nam na zapewnieniu naszym klientom najwyższej jakości usług.
Zadania jakie mamy dla Ciebie:
- Kontakt telefoniczny z klientami w celu umawiania spotkań z naszymi handlowcami.
- Planowanie kalendarza wizyt handlowców.
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów i dbanie o wizerunek firmy.
- Realizacja celów jakie stawiamy przed sobą każdego dnia.
Wymagania:
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
- Umiejętność budowania relacji z klientem.
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów.
- Zdolność do współpracy.
Mile widziane:
- Otwartość w nawiązywaniu kontaktów.
- Bardzo dobra dykcja.
- Kreatywność i dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w prężnie działającej firmie z zakresu fotowoltaiki.
- Umowa zlecenie/ o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Praca od poniedziałku do piątku 8-16
- Narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonywania obowiązków.
- Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.
- Przyjazne środowisko pracy.
- Pakiet benefitów, z których chętnie skorzystasz.
Do CV prosimy o załączenie poniższej zgody:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).